Jumaat, 27 April 2012

PERBEZAAN ALAT EDM DENGAN TOTAL STATION



EDM (Electronic Distance Measuring)
Merupakan satu alat pengukur elektronik yang tidak memerlukan rantai, sebaliknya menggunakan gelombang cahaya infra engukur elektronik yang tidak memerlukan rantai, sebaliknya menggunakan gelombang cahaya infra merah bagi mendapatkan sesuatu data yang mendapatkan sesuatu data yang diperlukan untuk sesuatu diperlukan untuk sesuatu kerja ukur . kerja ukur. Penggunaan alat EDM juga, masih memerlukan buku kerja luar untuk mencatat pengukuran bagi membantu kerje-kerja di pejabat. Penggunaan alat EDM juga, masih memerlukan buku kerja luar untuk mencatat pengukuran bagi membantu kerje-kerja di pejabat

TOTAL  STATION
Merupakan alat EDM dari jenis built-in. Merupakan alat EDM dari jenis built-in. Alat Alat ini mempunyai sebuah disket kecil data collector yang berfungsi untuk menyimpan semua jenis maklumat yang dapat dikumpulkan semasa ini mempunyai sebuah disket kecil data collector yang berfungsi untuk menyimpan semua jenis maklumat yang dapat dikumpulkan semasa kerja ukur dilakukan. kerja ukur dilakukan. Oleh yang demikian buku kerjaluar tidak diperlukkan lagi. Oleh yang demikian buku kerjaluar tidak diperlukkan lagi. Disket/data collector ini Disket / data collector ini akan terus disambung ke computer bagi tujuan melukis pelan atau terabas. akan terus disambung ke computer bagi tujuan melukis pelan atau terabas. Dengan adanya alat ini juga, pembetulan dan pelarasan bearing dan Dengan adanya alat ini juga, pembetulan dan pelarasan bearing dan jarak akan dikira secara automatic jarak akan dikira secara automatic oleh computer . oleh computer. Apabila Apabila semua pelarasan dan pembetulan siap dibaiki, maka pelan akui bolehlah semua pelarasan dan pembetulan siap dibaiki


1. 1. Pengha silan E DM tel ah mendat angkan k euntung an seper ti men jimat kan mas a dan menjimatkan kos. Penghasilan EDM telah mendatangkan keuntungan seperti menjimatkan masa dan menjimatkan kos.

2. Pengukuran butiran dapat dihasilkan dengan lebih tepat dan cepat kerana julat yang jauh boleh diukur dan lebih sedikit stesen kawalan diperlukan. 3Pengukuran butiran dapat dihasilkan dengan lebih tepat dan cepat kerana julat yang jauh boleh diukur dan lebih sedikit stesen kawalan diperlukan.

3. Pengha silan E DM tel ah mengga ntikan k aedah ta kimet ri dan u kur ran tai unt uk menghasilkan pelan tapak. 4. Penghasilan EDM telah menggantikan kaedah takimetri dan ukur rantai untuk menghasilkan pelan tapak.

4. Syst em gabung an teodol it EDM d an syst em takim eter ele ktroni k sangat m udah disesuaikan untuk pembentukan model paramuka berdigit. System gabungan teodolit EDM dan system takimeter elektronik sangat mudah disesuaikan untuk pembentukan model paramuka berdigit.

5. Dan jika unit storan data digunakan , ini boleh diantaramukakan langsung dengan computer yang membentuk model. 6Dan jika unit storan data digunakan, ini boleh diantara mukakan langsung dengan komputer yang membentuk model.

6. Sudut da n jarak bol eh diukur serent ak dengan in fra-m erah jul at dekat y ang terbah aru, banyak operasi pemancangan telah dipermudahkan. 7. Sudut dan jarak boleh diukur serentak dengan infra-merah julat dekat
yang terbaharu, banyak operasi pemancangan telah dipermudahkan.

7. Seset engah alat bo leh membac a trus mene rus dan memb olehkan ja rak-j arak bera tus-r atus meter dipancangkan dengan satu tenangan sahaja. 8. Sesetengah alat boleh membaca trus-menerus dan membolehkan jarak-jarak
beratus-ratus meter dipancangkan dengan satu tenangan sahaja.

8. Berkeb olehan mengam bil pengukur an di kawasa n ya ng penu h ses ak. 9. Berkebolehan mengambil pengukuran di kawasan yang penuh sesak.

9. Dalam ker ja-ke rja jala n, EDM digun akan untuk mene ntukan koor dinat tit ik-ti tik kawal an utama. 10. Dalam kerja-Kerja jalan, EDM digunakan untuk menentukan koordinat titik-titik kawalan utama.

10. Kemudian EDM boleh m enggunakan stesen-stesen ini untuk menubuhkan garisan tengah jalan dengan kutub. 11. Kemudian EDM boleh menggunakan stesen-stesen ini untuk menubuhkan garisan tengah jalan dengan kutub.

11. Ia juga digunakan dalam kerja ukur yang perl u untuk mendirikan pintu terowong di paras tanah dan untuk mengukur dalam syaf tegak. 12. Ia juga digunakan dalam kerja ukur yang perlu untuk mendirikan pintu terowong di paras tanah dan untuk mengukur dalam syaf tegak.

12. Digunakan juga untuk perletakan cer ucuk dan lain-lain st ruktur laut berhampir an dengan pantai. 13. Digunakan juga untuk perletakan cerucuk dan lain-lain struktur laut berhampiran dengan pantai.

13. EDM juga di gunakan untuk pengukuran j arak cerun dan jarak mengufuk. EDM juga di gunakan untuk pengukuran jarak cerun dan jarak mengufuk


 

Khamis, 26 April 2012

Counter Strike (Hasil Dari Pembelajaran)

Serangan hendap berjaya membunuh 2 orang, satu tembakan di kepala dengan menggunakan M4A1
Berjaya membunuh 2 orang Pengganas dengan menggunakan Bom
Tembakan dengan menggunakan Penyenyap bunyi berjaya membunuh 3 orang
Mencari kedudukan untuk serangan seterusnya

Rangking pertama dalam separuh masa permainan
Permainan telah tamat.. berjaya bunuh 179 dan kena dunih 11 kali mati.

Rabu, 11 April 2012

Counter Strike (PARA M249)

SENJATA

Simulasi dalam CS, mesingan ringan dibuat dari 'Fabrique Negara.'

Majalah-membuat pusingan 100-membebaskan pengangkut dari beban - walaupun ramai pemain mengalah walaupun selepas hanya segelintir projektil pudar menambah nilai refleks apabila mereka telah mencapai satu kawasan perlindungan.

KEROSAKAN ASAS

Kerosakan dalam kawasan sasaran dada perut, dan kaki mempunyai pistol, dengan apa-apa senjata lain, hubungan yang sama kepada. Nilai-nilai sebenar angka dengan Kerosakan Kalkulator III akan ditentukan.


Kerosakan yang M249 dibesarkan dengan perubahan versi oleh kira-kira 10%. Lethality yang projektil adalah terhad kepada kawasan kepala. Dalam 3 yang lain ... 4 kawasan yang dilanda yang dilanda juga yang tidak perlu, sebanyak lima di bahagian kaki.

BAJU KALIS PELURU

Perlindungan Kevlar menyebabkan kerosakan yang dialami berpecah dalam hubungan bergantung kepada senjata dan mata kesihatan perisai. Selepas itu, bahagian yang akan jatuh ke Armor dengan faktor yang kononnya haus (maks. 50%) didarabkan. Ia memastikan bahawa hanya sebahagian daripada mangsa perisai jatuh merosakkan sebenarnya keputusan dalam potongan satu titik.

Topi keledar tidak membawa maut pada 93 HP dan dengan itu membuat satu lagi matlamat dalam mana-mana kawasan yang diperlukan. Kawasan dada dikurangkan kepada 23 HP kerosakan, membuat ini rata 5 projektil perlu untuk mengambil, menggunakan sehingga 100 HP.

JARAK TEMBAKKAN

Kerosakan projektil berkurangan dengan jarak yang semakin meningkat. Lebih jauh lawan, kurang kerosakan yang diperlukan.Pengurangan dalam fungsi kerosakan adalah agak rata dan sekaligus mencerminkan kehilangan tenaga yang rendah projektil dari suatu jarak. Beliau adalah sekitar 3%, seperti yang dijangka, pada peringkat senapang serangan. Oleh itu, tanpa hits kepala topi keledar kekal maut lebih jarak peta biasa.

Counter Strike (Sniper Rifles)

SENJATA

Dalam CS, empat senapang sniper akan dibeli. Lelaki seterusnya kepada cakera membawa kepada ujian Ketepatan dump senjata setiap senjata.



Pengakap dan AWP direka sebagai Handrepetierer, bahawa mereka mempunyai memakan masa yang lama untuk setiap pukulan (s) yang dimuatkan apabila pusingan G3SG1 dan SG550, sehingga 20 atau 30 boleh bertukar tahan butang tetikus.

KEROSAKAN ASAS

Senjata yang telah diasingkan mengikut kepada kerosakan yang boleh diperolehi. Agar tidak kehilangan permohonan praktikal dan pengecualian normalisasi nilai, sebaliknya untuk mewakili kerosakan yang digunakan tembakan di kepala dipasang.
Kerosakan dalam kawasan sasaran dada perut, dan kaki mempunyai apa-apa senjata dalam hubungan yang sama.



Sejak pengurangan kerugian AWP-796 untuk 456 HP pada masa versi 1.1, Met teruja mengenai survival pukulan kaki. Dia pound dengan maksimum 82 HP untuk buku - terlalu sedikit untuk hidup, mati terlalu.
Semua hits lain dan kekal maut.

Dengan III DC boleh ditentukan bahawa dada ditembak hanya 114 HP menarik diri. Yang berfikir bahawa mereka itu hanya memerlukan sedikit setakat ini, sehingga kerosakan itu dikurangkan kepada 99 HP, tetapi ia adalah silap. 'Ruang kecil' adalah lebih kurang 170 meter, kerana projektil AWP itu pada jarak yang hampir tidak 'lemah'.

'Pemenang' Versionswechsesl itu dari 1.5 kepada 1.6 diragukan lagi G3SG1:
*Lebih 34 peratus kerosakan
*Peningkatan dalam ketepatan satu-shot 100%,
*Meningkatkan ketepatan sasaran untuk kebakaran yang berterusan
*Ketepatan yang bergerak.

Berbeza untuk AWP, walaupun kebanyakan dua hits yang diperlukan untuk membawa serpihan pulang ke rumah, dengan kadar yang tinggi api daripada G3SG1 tetapi tugas yang perlu dikuasai. Perbelanjaan $ 5,000 dalam AWP, yang G3SG1 bersedia untuk membuat AWP merenggangkan beberapa peminat.

Apa yang kekal adalah soalan: Mengapa G3SG1 jarang digunakan dalam perlawanan?
Mungkin ada merit, yang diperolehi dengan pembebasan versi 1,6, atau telah tidak mendapat di dalam minda pemain hanya bilik untuk senjata standard USP/Glock18/Deagle, AK / Colt dan AWP.

Pengekalan CTS SG550 kad terup dengan peningkatan kerosakan sebanyak 77% walaupun G3SG1, tetapi kekal pada paras sasaran ketepatan pada versi yang tidak menarik 1.5 boleh didapati.

BAJU KALIS PELURU

Perlindungan Kevlar menyebabkan kerosakan yang dialami berpecah dalam hubungan bergantung kepada senjata dan mata kesihatan perisai. Selepas itu, bahagian yang akan jatuh ke Armor dengan faktor yang kononnya haus (maks. 50%) didarabkan. Ia memastikan bahawa hanya sebahagian daripada mangsa perisai jatuh merosakkan sebenarnya keputusan dalam potongan satu titik.



Lapisan Kevlar boleh menyusun jadual tidak berubah. AWP adalah kemampuan mereka untuk menembusi Kevlar, hebatnya pada paparan, dengan hanya 3% daripada kerosakan HP kekal untuk menyelamatkan Genden penyoal.

G3SG1 juga boleh mendapat mata pengedaran kehilangan dalam kebakaran Kevlar. Sniper dengan mudah boleh terhad kepada pemerintahan dua-hit:
*Tidak kira berapa jauh dari kampus,
*Tidak kira dari mana diambil,
*Sama ada Kevlar perlindungan,

lawan adalah kerana selepas gol kedua, bahkan jika anda terlepas kepala. Oleh itu, kelebihan AWP yang akan dikurangkan kepada satu tembakan membunuh hits di dada dan perut. Dalam semua aspek yang lain, AWP G3SG1 yang kini sama atau lebih baik.

JARAK TEMBAKAN

Kerosakan projektil berkurangan dengan jarak yang semakin meningkat. Lebih jauh lawan, kurang kerosakan yang diperlukan.



Keluk berekanada berkurangan melihat menakjubkan dan memegang tiada kejutan. Headshots sentiasa membawa maut. Tiga untuk mencapai satu membunuh hit mestilah dijadualkan di bawah keadaan yang tidak menggalakkan untuk kegunaan Pengakap atau SG550. Sebagai peraturan, sniper cukup untuk menyelesaikan masalah yang satu atau dua hits.

Counter Strike (Rifles)

SENJATA

Senjata senapang serangan termasuk pelepasan sebanyak 1.6 versi kini 6 dan bukannya empat senjata. Tambahan baru termasuk Galil imi dan Giat Fama. Lelaki seterusnya kepada cakera membawa kepada ujian Ketepatan dump senjata setiap senjata.



Galil dan AK-47 oleh yang demikian, tiada ciri-ciri tambahan. M4A1 boleh dikendalikan sama ada dengan atau tanpa penyenyap, manakala SG552 dan Ogos satu skop memanggil mereka sendiri. Fama menawarkan pilihan pecah, yang menembak tiga pelancar satu klik tetikus.

KEROSAKAN ASAS

Senjata yang telah diasingkan mengikut kepada kerosakan dicapai mereka. Agar tidak kehilangan permohonan praktikal dan pengecualian normalisasi nilai, sebaliknya untuk mewakili kerosakan yang digunakan tembakan di kepala dipasang.
Kerosakan dalam kawasan sasaran dada perut, dan kaki mempunyai apa-apa senjata dalam hubungan yang sama . Nilai-nilai sebenar angka dengan Kerosakan Kalkulator III akan ditentukan.



AK-47 dalam senarai itu sememangnya dijangka bahawa AK selalu dianugerahkan dominasi kerosakan dengan 12 HP (lebih kurang 10%) tetapi agak nipis. Sebuah 'lebih pistol' anda hampir tidak boleh bercakap.
Pengambilalihan adalah menggalakkan dengan $ 2,500 manakala Screenshaking kuat bukan untuk semua orang.

Kuda jantan muda itu berada di luar dengan penyenyap 1 menyebabkan kerugian yang lebih daripada mereka yang tidak. Ini seolah-olah menjadi (sejak beta) telah melakukan banyak. Mengapa ini adalah simulasi dalam CS tidak jelas. Terutama mengelirukan adalah hakikat sekarang bahawa fanatik kerosakan harus beroperasi tanpa PPS dan M4A1 dengan penyenyap. Sehingga itu, Merry skru, dan masukkan ...

Juga tertanya-tanya jika ia mungkin bahawa AK di atas dan di bawah M4A1 tak teredam adalah senarai model tradisional, tidak boleh dilupakan bahawa senapang serangan semua berkumpul yang sangat rapat dari segi penyebaban.

Dua senjata baru dan Fama Galil melengkapkan jadual di bawah. Dia sedikit kerosakan yang kurang berkaitan dengan kos buruh yang agak rendah.

BAJU KALIS PELURU

Perlindungan Kevlar menyebabkan kerosakan yang dialami berpecah dalam hubungan bergantung kepada senjata dan mata kesihatan perisai. Selepas itu, bahagian yang akan jatuh ke Armor dengan faktor yang kononnya haus (maks. 50%) didarabkan. Ia memastikan bahawa hanya sebahagian daripada mangsa perisai jatuh merosakkan sebenarnya keputusan dalam potongan satu titik.



Dengan atau tanpa perlindungan Kevlar, pengasingan meja kekal yang sama, hanya Galil menolak dua tempat ke puncak. Schadensabsorbtion di senapang serangan 30%. AK47 dan Galil dibuat di sini daripada walaupun sedikit: itu terus dihujani diminta dengan 77% daripada kerosakan kepada checkout.

Soalan yang tidak dapat dielakkan timbul daripada kapasiti penyerapan yang rendah, adalah: Adakah masuk akal bahawa anda melabur dolar terakhir beliau ke dalam perlindungan Kevlar jika kevlarignorierden projektil terbang sekeliling telinga?

Untuk mencari jawapan, ia meminjamkan sendiri kepada nombor keselamatan sosial, membuat beberapa pengiraan jarak. Contoh ini, kita mengamalkan untuk jarak 20 meter, satu mendapatkan data berikut ...

Yang boleh digelar ... supaya boleh dibaca keputusan yang perlu untuk bertanya:


Jadual menunjukkan bahawa perlindungan Kevlar akan memanjangkan jangka hayat oleh lebih daripada satu hit. Dalam kes AK-headshots topi keledar hanya kos wang, tidak menawarkan perlindungan. Memandangkan nilai yang berlainan bagi M4A1 dan AK47 boleh dirumuskan bagi setiap pasukan seperti berikut:

Kaunter-Pengganas:
Jika dada CT-perang dalam perlawanan kehabisan dan melihat anda sentiasa AWP dan AK47-mulut, pengecualian perlindungan Kevlar akan bernilai mengingati. Terutamanya apabila disokong oleh pengambilalihan M4A1 dalam pusingan seterusnya.
Sekurang-kurangnya ketiadaan topi keledar tidak menyesal mungkin, kerana tembakan di kepala yang pertama juga yang terakhir.

Pengganas:
Walaupun tempat bom yang menembak dengan AWP dan M4A1 dilengkapi, memakai peralatan Kevlar bernilai mengingati. Khususnya, keupayaan topi keledar sekurang-kurangnya dapat menyerap M4A1 hit boleh menjejaskan beberapa kritikal.
Walaupun jika anda memukul selepas hanya 17 HP memanggil sendiri untuk hidup dan mungkin pasukan untuk berundur ke kedudukan pertahanan, dengan syarat lagi membuktikan perkhidmatan yang bernilai.

Kesimpulan:
Penyelia perlu ketiadaan perisai perlindungan adalah lebih ringan daripada T, sekurang-kurangnya jauh sebagai topi keledar Kevlar. Dalam mana-mana kes, ia juga disyorkan sekali untuk memastikan sama ada untuk mengambil Aks CTS merata - rata tempat. Jika memang demikian, seseorang juga boleh mempertimbangkan topi keledar sebagai balasan bulat penjimatan pengganas.

JARAK TEMBAKAN

Kerosakan projektil berkurangan dengan jarak yang semakin meningkat. Lebih jauh lawan, kurang kerosakan yang diperlukan.



Ciri-ciri yang M4A1 dengan dan tanpa penyenyap mempunyai satu persimpangan. Sehingga jarak 15 meter, Colt tembakan sayu lebih dari 23 meter di atas Colt tak teredam mendahului. Jika ditemui dalam beberapa forum perbincangan di mana Colt pelaksanaan sekarang 'lebih baik' akan mempunyai, dengan itu kedua-dua pihak betul-betul - bergantung kepada apa yang ada selepas pukulan jauh.

Galil dan Fama kedua-duanya mempunyai kerosakan yang sama nominal, yang tersebar dalam jarak, tetapi pada tingkah laku ketara. Manakala kehilangan kuasa yang Fama tahap normal, dengan amat kagum dengan projektil 'stabil tenaga' Galil: Malah pada 32 meter dekat dengan Galil untuk Colt yang disenyapkan. Lebih jelas kuasa Galil yang Kevlereinsatz. Di sini ia adalah Colt (penyenyap atau tidak) lebih unggul dalam hanya beberapa meter.

Satu halangan untuk pembeli atau Fama Galil adalah ketepatan matlamat mereka ( Galil , Fama ). Kedua-dua senjata menyediakan hanya ketepatan mesin senapang-tipikal. Yang lain empat serangan senapang projektil tepat di tempat rerambut silang mereka.

Fungsi yang hampir linear kursus ini berbeza secara kualitatif sangat berbeza dari lengkung yg turun jatuh dari mesingan dan pistol. Perbezaan yang dikaitkan pengurangan kerosakan adalah penting dan tidak harus diabaikan apabila memotong pusingan:

Percubaan untuk mengenakan Glock18 dalam penembak bulat penjimatan jarak jauh mahu Colt adalah prestasi yang lemah di perusahaan bebas yang munasabah. Sudah kehilangan Glock18 mencecah lebih 20 meter dalam hanya 2/3 kerosakan nominal, manakala CT dengan Colt beliau yang dibuat di kerosakan yang hampir sama seolah-olah dia akan tekan keganasan pada mulut rahim. Sejak sekumpulan dalam Rushen membantu sangat sedikit.

Kesimpulan:
Yang mahu menyelamatkan berjaya, berlari lawannya. Lebih dekat anda boleh menyelinap pada mangsa itu, lebih besar peluang kejayaan. Bertukar terpakai: Jika anda tidak mahu menjadi 'totgespart', anda perlu membuat jarak. Ia harus dengan Colt dan AK-47 untuk menarik balik jawatan yang menawarkan banyak udara. Oleh itu, sebagai contoh, web adalah dalam objek yang popular de_dust2 Rush keganasan, kerana salah pendekatan datang cukup dekat dengan CT. Ini akan menjadi lebih baik jika dia agresif dalam pusingan ekonomi keganasan sama ada akan mewujudkan jarak atau retreat pertahanan belakang yang mempunyai tempat.

Counter Strike (Sub Machine Gun)

SENJATA

Tarian itu terdiri daripada lima model mesingan daripada empat pengilang. Lelaki seterusnya kepada cakera membawa kepada ujian Ketepatan dump senjata setiap senjata.



UMP45 Heckler & Koch menyelesaikan kuartet sebelumnya pada November 2000 dengan pelepasan versi 1.0. Populariti yang MP5 telah melakukan ini dari pengilang yang sama, bagaimanapun, tidak menyimpang. Hanya P90 berada di zaman kegemilangannya kepada Beta 4, di sebalik MP5.

KEROSAKAN ASAS

Senjata yang telah diasingkan mengikut boleh dijana kerosakan mereka. Agar tidak kehilangan permohonan praktikal dan pengecualian normalisasi nilai, sebaliknya untuk mewakili kerosakan yang digunakan tembakan di kepala dipasang.
Kerosakan dalam kawasan sasaran dada perut, dan kaki mempunyai apa-apa senjata dalam hubungan yang sama . Nilai-nilai sebenar angka dengan Kerosakan Kalkulator III akan ditentukan.




MP5 yang digunakan oleh ramai pemain cinta boleh bersaing dengan kerosakan harta benda mereka hanya di tengah-tengah. UMP45, serta MAC10 kuat tarik pukulan ini ke padang.
MP5 itu telah, seperti hampir semua senapang mesin, empat mata kerosakan apabila menukar versi dari 1.5 hingga 1.6 kehilangan.

BAJU KALIS PELURU

Perlindungan Kevlar atau baju kalis peluru menyebabkan kerosakan yang dialami berpecah dalam hubungan bergantung kepada senjata dan mata kesihatan perisai. Selepas itu, bahagian yang akan jatuh ke Armor dengan faktor yang kononnya haus (maks. 50%) didarabkan. Ia memastikan bahawa hanya sebahagian daripada mangsa perisai jatuh merosakkan sebenarnya keputusan dalam potongan satu titik.



Mangsa cuba untuk memanjangkan hayat maya menggunakan Kevlar penutup, mesin senapang semula jenis.

P90 mendahului dan seolah-olah mengabaikan perlindungan perisai hampir 75% daripada kerugian tersebut dengan menewaskan Kevlar dan tunda milik yang HP. Kevlar haus rendah berhutang faktor P90-haus hanya 18%. Jadi ia sebenarnya adalah senapang serangan dalam bayang-bayang, yang boleh hanya AK-47 kaunter dengan 15%.

Selain dari P90, yang membuktikan api Kevlar perlindungan dari mesingan dan sejak hampir selalu 50 peratus daripada kerosakan yang akan diserap oleh Kevlar.

MP5 sedang duduk diturunkan ke tempat kemalangan kedua terakhir. Ia amat pahit untuk penembak MP5 dari jarak 6 meter. 'PlongPlong' 1 headshots dua meninggalkan mangsa masih 2 HP pada masa lapang. Dengan UMP45 isu akan dimakan dengan kerosakan jumlah 120 HP.

MAC10 kita menguji sedikit keliru. Dalam tahun-tahun kebelakangan ini, kita telah mencari dalam ujian apa-apa senjata, apabila dipakai dengan AP melebihi 50% (berdasarkan HP). Ini bermakna bahawa jika seseorang itu akan bermula dengan 100 HP dan 51 AP pada awal pusingan 1 telah meninggalkan selepas kematian sentiasa sekurang-kurangnya satu lagi AP.

Ia adalah (dan masih, selain daripada yang MAC10) pembaziran wang jika anda membeli CS baru dalam peralatan Kevlar apabila yang lama masih mempunyai lebih daripada 50 AP. Untuk perlindungan 100 HP julat dari 50 AP masih sepenuhnya.

JARAK TEMBAKAN

Kerosakan projektil berkurangan dengan jarak yang semakin meningkat. Lebih jauh lawan, kurang kerosakan yang diperlukan.



Dari corak lengkung menurun gunting P90 dari tak kelihatan. Graf mendatar adalah bukti projektil kemudaratan yang stabil. Malah, P90 apabila ia datang kepada penembusan Kevlar, yang bergantung rakan-rakan mereka - lebih besar jarak yang menjadi, yang lebih penting ialah kerosakan di hadapan penembak P90.

Hujung adalah bahawa mereka masih tidak tinggi harga dan perbandingan dengan raifal tempur kerosakan kecil sekali, tidak sifat, memanaskan hati seorang pemain. Denyutan selama bertahun-tahun - jika anda tahu bagaimana untuk merebut mesingan - bagi yang MP5. Untuk $ 1,500 ia mewakili bersamaan (er) rakan sejawatannya.

Counter Strike (Pistol)

SENJATA

Dalam Counter Strike, terdapat enam muatan diri pistol menembak. Lelaki seterusnya kepada cakera membawa kepada ujian Ketepatan dump senjata setiap senjata.



Berbeza dengan versi 1.5 kini boleh juga dua Beretta dalam pusingan pertama akan diperolehi. Kos mereka telah dikurangkan sebanyak $ 200, supaya ia sepadan dengan $ 800 jumlah bahawa pemain pada pusingan pertama boleh didapati.

KEROSAKAN ASAS

Senjata yang telah diasingkan mengikut boleh dijana kerosakan mereka. Agar tidak kehilangan permohonan praktikal dan pengecualian normalisasi nilai, sebaliknya untuk mewakili kerosakan yang digunakan tembakan di kepala dipasang.
Kerosakan dalam kawasan sasaran dada perut, dan kaki mempunyai apa-apa senjata dalam hubungan yang sama . Nilai-nilai sebenar berangka dalam zon.



Desert Eagle handgun kerosakan yang paling sengit dalam bidang. Dengan kerosakan dari 212 HP, mereka bukan hanya pistol, senapang serangan, tetapi semua jauh di belakang. Siapa tidak senapang dengan hanya tujuh tembakan di dalam majalah tersebut, mesti menerima kompromi dalam kerugian sekurang-kurangnya 30%, tetapi kemudian mendapati pelbagai model.

'Versi pendaki Piala memegang pistol Beretta dua di tangan mereka. Lompat dari 86 hingga 140 mata kerosakan boleh menjadi keinginan hampir pemaju untuk menarik Beretta daripada kewujudan khusus. Kerosakan asas senjata adalah baik, kos adalah pada tahap 'ErsteRunde', bagaimanapun, mencapai sasaran kesetiaan tidak cukup kualiti pistol starter biasa.

Antara PPS tak teredam dan teredam menolak dengan 124 HP, SIG Sauer P228 dari rumah. Penggunaan penyenyap PPS menarik kerugian kerosakan sebanyak 12% dengan malap dan membolehkan slip senjata ke bahagian tengah.

Walaupun pada jarak 11 meter boleh memutuskan serpihan penyenyap atau bukan Frag: PPS boleh teredam dengan kerugian daripada 99 HP hidup mangsa mereka, manakala fraggt versi tak teredam berjaya dengan 108 HP.

Glock18 yang telah menerima rangsangan prestasi sebanyak 20%. Beliau sangat dekat dengan hanya di bawah 100 mata pendekatan kerosakan, tetapi ia kekal seperti 5Seven - kill dengan projektil tunggal menafikan. Dengan menukar kepada masalah Bustmodus tetapi ramai boleh diselesaikan dengan satu klik.

BAJU KALIS PELURU

Perlindungan Kevlar atau baju kalis peluru menyebabkan kerosakan yang dialami berpecah dalam hubungan bergantung kepada senjata dan mata kesihatan perisai. Selepas itu, bahagian yang akan jatuh ke Armor dengan faktor yang kononnya haus (maks. 50%) didarabkan. Ia memastikan bahawa hanya sebahagian daripada mangsa perisai jatuh merosakkan sebenarnya keputusan dalam potongan satu titik



Pergerakan Kevlar perlindungan membawa sesuatu ke meja. P228 dan 5Seven menolak kira-kira dua dan kedudukan hadapan.

Bidang yang senapang boleh secara kasarnya terbahagi kepada dua kem: di satu pihak, di mana mereka Kevlar menyerap kira-kira 50% kerosakan:
H & K USP,
Glock18 dan
Berettas dwi
dan di sisi lain, dengan menewaskan senjata-senjata mereka:
Desert Eagle
P228 dan
5seven.
Dalam tiga senjata itu, membuktikan untuk menjadi perlindungan mangsa Ask Kevlar jauh kurang mengganggu. Dari 5Seven Oleh itu, masih tidak melebihi senjata, tetapi yang akan berfikir bahawa kerosakan USP disenyapkan akan datang rapat & hellip

Berikutan 'baik baik' moto lebihan yang kuat Desert Eagle datang dengan keupayaan penembusan 75% off terutamanya baik. Iaitu, Kevlar menyerap hanya 25% daripada kerosakan, tiga suku pergi ke perbelanjaan mata kesihatan.

Membunuh satu das adalah juga tertakluk kepada Desert Eagle. Semua lima senjata perlu untuk meregangkan lawan sekurang-kurangnya dua das tembakan.

JARAK TEMBAKAN

Kerosakan projektil berkurangan dengan jarak yang semakin meningkat. Lebih jauh lawan, kurang kerosakan yang diperlukan.



Lengkung senjata yang jatuh secara beransur-ansur menurun menghampiri absisa. Untuk semua senjata, kekuatan menembak dikurangkan dalam bentuk kualitatif yang sama pada jarak. Pengecualian adalah 5Seven yang kerosakan yang telah kurang mendatar, supaya ia mewakili dari 60 meter di sebelah Desert Eagle, senjata yang paling mujarab.

Apa yang menyerang ialah paras 45 meter. Di sini, menumpukan nilai kerosakan senjata yang terdiri daripada 50 HP, diapit oleh Eagle Desert dan Glock18. Pilihan senjata yang dilemparkan pada jarak ini dari segi kerosakan yang dihasilkan.

Pengalaman tuntutan meter Beretta bermula pada sifar dan berakhir sebagai kuat 2 selepas 50 meter, sebagai senjata kedua terburuk dalam inventori. Oleh itu, 140 pepejal HP headshots dipasang relativeren kukuh. Selepas hanya 12 meter jauhnya, Beretta telah menurun sebanyak 108 HP ke tahap USP. Sebagai pembeli berpotensi akan Beretta dalam perlawanan itu pula, hanya satu kumpulan sasar yang berkenaan, yang membeli di sebelah T dalam pusingan pertama USP. Di bom tangan kilat yang paling miterworbene apabila anda membeli Beretta juga akan dikecualikan.

Yang tetapi nuansa yang sedikit dalam pengendalian senjata dan kelihatan seperti menenun ke dalam taktik dan gaya permainan, memberikan contoh pengalaman kerugian Desert Eagle pada pekerjaan selama beberapa hari:

*Dari berapa jauh saya Deagleheadshot 1?

*Di mana saya akan itu sebagai CT dalam pusingan pertama pada pendirian de_aztec dalam serambi anjung itu, jadi saya tidak di Deagleschuss pertama keganasan memecahkan mati?

*Sejauh mana jarak yang perlu saya mendekati dengan Eagle Desert saya untuk lawan untuk Frag ia telah dengan 2 hits dada?

Counter-Strike: Global Offensive (CS: GO)


Counter-Strike: Global Offensive (CS: GO) atau Serangan Global (CS: GO) akan berkembang apabila permainan tindakan berasaskan pasukan bahawa ia merintis apabila ia dilancarkan 12 tahun lalu.

CS: GO menampilkan peta baru, aksara, dan senjata dan menyampaikan versi dikemaskini kandungan CS klasik (de_dust, dll). Di samping itu, CS: GO akan memperkenalkan mod permainan baru, mencari jodoh, papan pemimpin, dan banyak lagi.

"Kaunter-Mogok mengambil industri permainan oleh kejutan apabila MOD tidak mungkin menjadi PC dalam talian yang paling banyak dimainkan tindakan permainan di dunia dengan serta-merta selepas dibebaskan pada bulan Ogos 1999," kata Doug Lombardi pada Valve. "Bagi 12 tahun yang lalu, ia telah terus menjadi salah satu permainan yang dimainkan di dunia, kejohanan tajuk utama permainan yang kompetitif dan menjual lebih 25 juta unit di seluruh dunia di seluruh francais CS: GO berjanji untuk berkembang 'CS-memenangi anugerah permainan dan menyerahkannya kepada pemain pada PC serta konsol gen akan datang dan Mac. "

CS: GO sedang dibangunkan oleh Valve kerjasama dengan Hidden Hiburan jalan yang berpangkalan di Seattle. Tajuk disasarkan bagi pelepasan pada awal 2012 dan akan dibuka di Perdana org tahun ini dan Eurogamer Ekspo.