Rabu, 11 April 2012

Counter-Strike: Global Offensive (CS: GO)


Counter-Strike: Global Offensive (CS: GO) atau Serangan Global (CS: GO) akan berkembang apabila permainan tindakan berasaskan pasukan bahawa ia merintis apabila ia dilancarkan 12 tahun lalu.

CS: GO menampilkan peta baru, aksara, dan senjata dan menyampaikan versi dikemaskini kandungan CS klasik (de_dust, dll). Di samping itu, CS: GO akan memperkenalkan mod permainan baru, mencari jodoh, papan pemimpin, dan banyak lagi.

"Kaunter-Mogok mengambil industri permainan oleh kejutan apabila MOD tidak mungkin menjadi PC dalam talian yang paling banyak dimainkan tindakan permainan di dunia dengan serta-merta selepas dibebaskan pada bulan Ogos 1999," kata Doug Lombardi pada Valve. "Bagi 12 tahun yang lalu, ia telah terus menjadi salah satu permainan yang dimainkan di dunia, kejohanan tajuk utama permainan yang kompetitif dan menjual lebih 25 juta unit di seluruh dunia di seluruh francais CS: GO berjanji untuk berkembang 'CS-memenangi anugerah permainan dan menyerahkannya kepada pemain pada PC serta konsol gen akan datang dan Mac. "

CS: GO sedang dibangunkan oleh Valve kerjasama dengan Hidden Hiburan jalan yang berpangkalan di Seattle. Tajuk disasarkan bagi pelepasan pada awal 2012 dan akan dibuka di Perdana org tahun ini dan Eurogamer Ekspo.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan