Rabu, 11 April 2012

Counter Strike (Rifles)

SENJATA

Senjata senapang serangan termasuk pelepasan sebanyak 1.6 versi kini 6 dan bukannya empat senjata. Tambahan baru termasuk Galil imi dan Giat Fama. Lelaki seterusnya kepada cakera membawa kepada ujian Ketepatan dump senjata setiap senjata.



Galil dan AK-47 oleh yang demikian, tiada ciri-ciri tambahan. M4A1 boleh dikendalikan sama ada dengan atau tanpa penyenyap, manakala SG552 dan Ogos satu skop memanggil mereka sendiri. Fama menawarkan pilihan pecah, yang menembak tiga pelancar satu klik tetikus.

KEROSAKAN ASAS

Senjata yang telah diasingkan mengikut kepada kerosakan dicapai mereka. Agar tidak kehilangan permohonan praktikal dan pengecualian normalisasi nilai, sebaliknya untuk mewakili kerosakan yang digunakan tembakan di kepala dipasang.
Kerosakan dalam kawasan sasaran dada perut, dan kaki mempunyai apa-apa senjata dalam hubungan yang sama . Nilai-nilai sebenar angka dengan Kerosakan Kalkulator III akan ditentukan.



AK-47 dalam senarai itu sememangnya dijangka bahawa AK selalu dianugerahkan dominasi kerosakan dengan 12 HP (lebih kurang 10%) tetapi agak nipis. Sebuah 'lebih pistol' anda hampir tidak boleh bercakap.
Pengambilalihan adalah menggalakkan dengan $ 2,500 manakala Screenshaking kuat bukan untuk semua orang.

Kuda jantan muda itu berada di luar dengan penyenyap 1 menyebabkan kerugian yang lebih daripada mereka yang tidak. Ini seolah-olah menjadi (sejak beta) telah melakukan banyak. Mengapa ini adalah simulasi dalam CS tidak jelas. Terutama mengelirukan adalah hakikat sekarang bahawa fanatik kerosakan harus beroperasi tanpa PPS dan M4A1 dengan penyenyap. Sehingga itu, Merry skru, dan masukkan ...

Juga tertanya-tanya jika ia mungkin bahawa AK di atas dan di bawah M4A1 tak teredam adalah senarai model tradisional, tidak boleh dilupakan bahawa senapang serangan semua berkumpul yang sangat rapat dari segi penyebaban.

Dua senjata baru dan Fama Galil melengkapkan jadual di bawah. Dia sedikit kerosakan yang kurang berkaitan dengan kos buruh yang agak rendah.

BAJU KALIS PELURU

Perlindungan Kevlar menyebabkan kerosakan yang dialami berpecah dalam hubungan bergantung kepada senjata dan mata kesihatan perisai. Selepas itu, bahagian yang akan jatuh ke Armor dengan faktor yang kononnya haus (maks. 50%) didarabkan. Ia memastikan bahawa hanya sebahagian daripada mangsa perisai jatuh merosakkan sebenarnya keputusan dalam potongan satu titik.



Dengan atau tanpa perlindungan Kevlar, pengasingan meja kekal yang sama, hanya Galil menolak dua tempat ke puncak. Schadensabsorbtion di senapang serangan 30%. AK47 dan Galil dibuat di sini daripada walaupun sedikit: itu terus dihujani diminta dengan 77% daripada kerosakan kepada checkout.

Soalan yang tidak dapat dielakkan timbul daripada kapasiti penyerapan yang rendah, adalah: Adakah masuk akal bahawa anda melabur dolar terakhir beliau ke dalam perlindungan Kevlar jika kevlarignorierden projektil terbang sekeliling telinga?

Untuk mencari jawapan, ia meminjamkan sendiri kepada nombor keselamatan sosial, membuat beberapa pengiraan jarak. Contoh ini, kita mengamalkan untuk jarak 20 meter, satu mendapatkan data berikut ...

Yang boleh digelar ... supaya boleh dibaca keputusan yang perlu untuk bertanya:


Jadual menunjukkan bahawa perlindungan Kevlar akan memanjangkan jangka hayat oleh lebih daripada satu hit. Dalam kes AK-headshots topi keledar hanya kos wang, tidak menawarkan perlindungan. Memandangkan nilai yang berlainan bagi M4A1 dan AK47 boleh dirumuskan bagi setiap pasukan seperti berikut:

Kaunter-Pengganas:
Jika dada CT-perang dalam perlawanan kehabisan dan melihat anda sentiasa AWP dan AK47-mulut, pengecualian perlindungan Kevlar akan bernilai mengingati. Terutamanya apabila disokong oleh pengambilalihan M4A1 dalam pusingan seterusnya.
Sekurang-kurangnya ketiadaan topi keledar tidak menyesal mungkin, kerana tembakan di kepala yang pertama juga yang terakhir.

Pengganas:
Walaupun tempat bom yang menembak dengan AWP dan M4A1 dilengkapi, memakai peralatan Kevlar bernilai mengingati. Khususnya, keupayaan topi keledar sekurang-kurangnya dapat menyerap M4A1 hit boleh menjejaskan beberapa kritikal.
Walaupun jika anda memukul selepas hanya 17 HP memanggil sendiri untuk hidup dan mungkin pasukan untuk berundur ke kedudukan pertahanan, dengan syarat lagi membuktikan perkhidmatan yang bernilai.

Kesimpulan:
Penyelia perlu ketiadaan perisai perlindungan adalah lebih ringan daripada T, sekurang-kurangnya jauh sebagai topi keledar Kevlar. Dalam mana-mana kes, ia juga disyorkan sekali untuk memastikan sama ada untuk mengambil Aks CTS merata - rata tempat. Jika memang demikian, seseorang juga boleh mempertimbangkan topi keledar sebagai balasan bulat penjimatan pengganas.

JARAK TEMBAKAN

Kerosakan projektil berkurangan dengan jarak yang semakin meningkat. Lebih jauh lawan, kurang kerosakan yang diperlukan.



Ciri-ciri yang M4A1 dengan dan tanpa penyenyap mempunyai satu persimpangan. Sehingga jarak 15 meter, Colt tembakan sayu lebih dari 23 meter di atas Colt tak teredam mendahului. Jika ditemui dalam beberapa forum perbincangan di mana Colt pelaksanaan sekarang 'lebih baik' akan mempunyai, dengan itu kedua-dua pihak betul-betul - bergantung kepada apa yang ada selepas pukulan jauh.

Galil dan Fama kedua-duanya mempunyai kerosakan yang sama nominal, yang tersebar dalam jarak, tetapi pada tingkah laku ketara. Manakala kehilangan kuasa yang Fama tahap normal, dengan amat kagum dengan projektil 'stabil tenaga' Galil: Malah pada 32 meter dekat dengan Galil untuk Colt yang disenyapkan. Lebih jelas kuasa Galil yang Kevlereinsatz. Di sini ia adalah Colt (penyenyap atau tidak) lebih unggul dalam hanya beberapa meter.

Satu halangan untuk pembeli atau Fama Galil adalah ketepatan matlamat mereka ( Galil , Fama ). Kedua-dua senjata menyediakan hanya ketepatan mesin senapang-tipikal. Yang lain empat serangan senapang projektil tepat di tempat rerambut silang mereka.

Fungsi yang hampir linear kursus ini berbeza secara kualitatif sangat berbeza dari lengkung yg turun jatuh dari mesingan dan pistol. Perbezaan yang dikaitkan pengurangan kerosakan adalah penting dan tidak harus diabaikan apabila memotong pusingan:

Percubaan untuk mengenakan Glock18 dalam penembak bulat penjimatan jarak jauh mahu Colt adalah prestasi yang lemah di perusahaan bebas yang munasabah. Sudah kehilangan Glock18 mencecah lebih 20 meter dalam hanya 2/3 kerosakan nominal, manakala CT dengan Colt beliau yang dibuat di kerosakan yang hampir sama seolah-olah dia akan tekan keganasan pada mulut rahim. Sejak sekumpulan dalam Rushen membantu sangat sedikit.

Kesimpulan:
Yang mahu menyelamatkan berjaya, berlari lawannya. Lebih dekat anda boleh menyelinap pada mangsa itu, lebih besar peluang kejayaan. Bertukar terpakai: Jika anda tidak mahu menjadi 'totgespart', anda perlu membuat jarak. Ia harus dengan Colt dan AK-47 untuk menarik balik jawatan yang menawarkan banyak udara. Oleh itu, sebagai contoh, web adalah dalam objek yang popular de_dust2 Rush keganasan, kerana salah pendekatan datang cukup dekat dengan CT. Ini akan menjadi lebih baik jika dia agresif dalam pusingan ekonomi keganasan sama ada akan mewujudkan jarak atau retreat pertahanan belakang yang mempunyai tempat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan