Rabu, 11 April 2012

Counter Strike (PARA M249)

SENJATA

Simulasi dalam CS, mesingan ringan dibuat dari 'Fabrique Negara.'

Majalah-membuat pusingan 100-membebaskan pengangkut dari beban - walaupun ramai pemain mengalah walaupun selepas hanya segelintir projektil pudar menambah nilai refleks apabila mereka telah mencapai satu kawasan perlindungan.

KEROSAKAN ASAS

Kerosakan dalam kawasan sasaran dada perut, dan kaki mempunyai pistol, dengan apa-apa senjata lain, hubungan yang sama kepada. Nilai-nilai sebenar angka dengan Kerosakan Kalkulator III akan ditentukan.


Kerosakan yang M249 dibesarkan dengan perubahan versi oleh kira-kira 10%. Lethality yang projektil adalah terhad kepada kawasan kepala. Dalam 3 yang lain ... 4 kawasan yang dilanda yang dilanda juga yang tidak perlu, sebanyak lima di bahagian kaki.

BAJU KALIS PELURU

Perlindungan Kevlar menyebabkan kerosakan yang dialami berpecah dalam hubungan bergantung kepada senjata dan mata kesihatan perisai. Selepas itu, bahagian yang akan jatuh ke Armor dengan faktor yang kononnya haus (maks. 50%) didarabkan. Ia memastikan bahawa hanya sebahagian daripada mangsa perisai jatuh merosakkan sebenarnya keputusan dalam potongan satu titik.

Topi keledar tidak membawa maut pada 93 HP dan dengan itu membuat satu lagi matlamat dalam mana-mana kawasan yang diperlukan. Kawasan dada dikurangkan kepada 23 HP kerosakan, membuat ini rata 5 projektil perlu untuk mengambil, menggunakan sehingga 100 HP.

JARAK TEMBAKKAN

Kerosakan projektil berkurangan dengan jarak yang semakin meningkat. Lebih jauh lawan, kurang kerosakan yang diperlukan.Pengurangan dalam fungsi kerosakan adalah agak rata dan sekaligus mencerminkan kehilangan tenaga yang rendah projektil dari suatu jarak. Beliau adalah sekitar 3%, seperti yang dijangka, pada peringkat senapang serangan. Oleh itu, tanpa hits kepala topi keledar kekal maut lebih jarak peta biasa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan