Rabu, 11 April 2012

Counter Strike (Sub Machine Gun)

SENJATA

Tarian itu terdiri daripada lima model mesingan daripada empat pengilang. Lelaki seterusnya kepada cakera membawa kepada ujian Ketepatan dump senjata setiap senjata.



UMP45 Heckler & Koch menyelesaikan kuartet sebelumnya pada November 2000 dengan pelepasan versi 1.0. Populariti yang MP5 telah melakukan ini dari pengilang yang sama, bagaimanapun, tidak menyimpang. Hanya P90 berada di zaman kegemilangannya kepada Beta 4, di sebalik MP5.

KEROSAKAN ASAS

Senjata yang telah diasingkan mengikut boleh dijana kerosakan mereka. Agar tidak kehilangan permohonan praktikal dan pengecualian normalisasi nilai, sebaliknya untuk mewakili kerosakan yang digunakan tembakan di kepala dipasang.
Kerosakan dalam kawasan sasaran dada perut, dan kaki mempunyai apa-apa senjata dalam hubungan yang sama . Nilai-nilai sebenar angka dengan Kerosakan Kalkulator III akan ditentukan.




MP5 yang digunakan oleh ramai pemain cinta boleh bersaing dengan kerosakan harta benda mereka hanya di tengah-tengah. UMP45, serta MAC10 kuat tarik pukulan ini ke padang.
MP5 itu telah, seperti hampir semua senapang mesin, empat mata kerosakan apabila menukar versi dari 1.5 hingga 1.6 kehilangan.

BAJU KALIS PELURU

Perlindungan Kevlar atau baju kalis peluru menyebabkan kerosakan yang dialami berpecah dalam hubungan bergantung kepada senjata dan mata kesihatan perisai. Selepas itu, bahagian yang akan jatuh ke Armor dengan faktor yang kononnya haus (maks. 50%) didarabkan. Ia memastikan bahawa hanya sebahagian daripada mangsa perisai jatuh merosakkan sebenarnya keputusan dalam potongan satu titik.



Mangsa cuba untuk memanjangkan hayat maya menggunakan Kevlar penutup, mesin senapang semula jenis.

P90 mendahului dan seolah-olah mengabaikan perlindungan perisai hampir 75% daripada kerugian tersebut dengan menewaskan Kevlar dan tunda milik yang HP. Kevlar haus rendah berhutang faktor P90-haus hanya 18%. Jadi ia sebenarnya adalah senapang serangan dalam bayang-bayang, yang boleh hanya AK-47 kaunter dengan 15%.

Selain dari P90, yang membuktikan api Kevlar perlindungan dari mesingan dan sejak hampir selalu 50 peratus daripada kerosakan yang akan diserap oleh Kevlar.

MP5 sedang duduk diturunkan ke tempat kemalangan kedua terakhir. Ia amat pahit untuk penembak MP5 dari jarak 6 meter. 'PlongPlong' 1 headshots dua meninggalkan mangsa masih 2 HP pada masa lapang. Dengan UMP45 isu akan dimakan dengan kerosakan jumlah 120 HP.

MAC10 kita menguji sedikit keliru. Dalam tahun-tahun kebelakangan ini, kita telah mencari dalam ujian apa-apa senjata, apabila dipakai dengan AP melebihi 50% (berdasarkan HP). Ini bermakna bahawa jika seseorang itu akan bermula dengan 100 HP dan 51 AP pada awal pusingan 1 telah meninggalkan selepas kematian sentiasa sekurang-kurangnya satu lagi AP.

Ia adalah (dan masih, selain daripada yang MAC10) pembaziran wang jika anda membeli CS baru dalam peralatan Kevlar apabila yang lama masih mempunyai lebih daripada 50 AP. Untuk perlindungan 100 HP julat dari 50 AP masih sepenuhnya.

JARAK TEMBAKAN

Kerosakan projektil berkurangan dengan jarak yang semakin meningkat. Lebih jauh lawan, kurang kerosakan yang diperlukan.



Dari corak lengkung menurun gunting P90 dari tak kelihatan. Graf mendatar adalah bukti projektil kemudaratan yang stabil. Malah, P90 apabila ia datang kepada penembusan Kevlar, yang bergantung rakan-rakan mereka - lebih besar jarak yang menjadi, yang lebih penting ialah kerosakan di hadapan penembak P90.

Hujung adalah bahawa mereka masih tidak tinggi harga dan perbandingan dengan raifal tempur kerosakan kecil sekali, tidak sifat, memanaskan hati seorang pemain. Denyutan selama bertahun-tahun - jika anda tahu bagaimana untuk merebut mesingan - bagi yang MP5. Untuk $ 1,500 ia mewakili bersamaan (er) rakan sejawatannya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan