Rabu, 11 April 2012

Counter Strike (Pistol)

SENJATA

Dalam Counter Strike, terdapat enam muatan diri pistol menembak. Lelaki seterusnya kepada cakera membawa kepada ujian Ketepatan dump senjata setiap senjata.



Berbeza dengan versi 1.5 kini boleh juga dua Beretta dalam pusingan pertama akan diperolehi. Kos mereka telah dikurangkan sebanyak $ 200, supaya ia sepadan dengan $ 800 jumlah bahawa pemain pada pusingan pertama boleh didapati.

KEROSAKAN ASAS

Senjata yang telah diasingkan mengikut boleh dijana kerosakan mereka. Agar tidak kehilangan permohonan praktikal dan pengecualian normalisasi nilai, sebaliknya untuk mewakili kerosakan yang digunakan tembakan di kepala dipasang.
Kerosakan dalam kawasan sasaran dada perut, dan kaki mempunyai apa-apa senjata dalam hubungan yang sama . Nilai-nilai sebenar berangka dalam zon.



Desert Eagle handgun kerosakan yang paling sengit dalam bidang. Dengan kerosakan dari 212 HP, mereka bukan hanya pistol, senapang serangan, tetapi semua jauh di belakang. Siapa tidak senapang dengan hanya tujuh tembakan di dalam majalah tersebut, mesti menerima kompromi dalam kerugian sekurang-kurangnya 30%, tetapi kemudian mendapati pelbagai model.

'Versi pendaki Piala memegang pistol Beretta dua di tangan mereka. Lompat dari 86 hingga 140 mata kerosakan boleh menjadi keinginan hampir pemaju untuk menarik Beretta daripada kewujudan khusus. Kerosakan asas senjata adalah baik, kos adalah pada tahap 'ErsteRunde', bagaimanapun, mencapai sasaran kesetiaan tidak cukup kualiti pistol starter biasa.

Antara PPS tak teredam dan teredam menolak dengan 124 HP, SIG Sauer P228 dari rumah. Penggunaan penyenyap PPS menarik kerugian kerosakan sebanyak 12% dengan malap dan membolehkan slip senjata ke bahagian tengah.

Walaupun pada jarak 11 meter boleh memutuskan serpihan penyenyap atau bukan Frag: PPS boleh teredam dengan kerugian daripada 99 HP hidup mangsa mereka, manakala fraggt versi tak teredam berjaya dengan 108 HP.

Glock18 yang telah menerima rangsangan prestasi sebanyak 20%. Beliau sangat dekat dengan hanya di bawah 100 mata pendekatan kerosakan, tetapi ia kekal seperti 5Seven - kill dengan projektil tunggal menafikan. Dengan menukar kepada masalah Bustmodus tetapi ramai boleh diselesaikan dengan satu klik.

BAJU KALIS PELURU

Perlindungan Kevlar atau baju kalis peluru menyebabkan kerosakan yang dialami berpecah dalam hubungan bergantung kepada senjata dan mata kesihatan perisai. Selepas itu, bahagian yang akan jatuh ke Armor dengan faktor yang kononnya haus (maks. 50%) didarabkan. Ia memastikan bahawa hanya sebahagian daripada mangsa perisai jatuh merosakkan sebenarnya keputusan dalam potongan satu titik



Pergerakan Kevlar perlindungan membawa sesuatu ke meja. P228 dan 5Seven menolak kira-kira dua dan kedudukan hadapan.

Bidang yang senapang boleh secara kasarnya terbahagi kepada dua kem: di satu pihak, di mana mereka Kevlar menyerap kira-kira 50% kerosakan:
H & K USP,
Glock18 dan
Berettas dwi
dan di sisi lain, dengan menewaskan senjata-senjata mereka:
Desert Eagle
P228 dan
5seven.
Dalam tiga senjata itu, membuktikan untuk menjadi perlindungan mangsa Ask Kevlar jauh kurang mengganggu. Dari 5Seven Oleh itu, masih tidak melebihi senjata, tetapi yang akan berfikir bahawa kerosakan USP disenyapkan akan datang rapat & hellip

Berikutan 'baik baik' moto lebihan yang kuat Desert Eagle datang dengan keupayaan penembusan 75% off terutamanya baik. Iaitu, Kevlar menyerap hanya 25% daripada kerosakan, tiga suku pergi ke perbelanjaan mata kesihatan.

Membunuh satu das adalah juga tertakluk kepada Desert Eagle. Semua lima senjata perlu untuk meregangkan lawan sekurang-kurangnya dua das tembakan.

JARAK TEMBAKAN

Kerosakan projektil berkurangan dengan jarak yang semakin meningkat. Lebih jauh lawan, kurang kerosakan yang diperlukan.



Lengkung senjata yang jatuh secara beransur-ansur menurun menghampiri absisa. Untuk semua senjata, kekuatan menembak dikurangkan dalam bentuk kualitatif yang sama pada jarak. Pengecualian adalah 5Seven yang kerosakan yang telah kurang mendatar, supaya ia mewakili dari 60 meter di sebelah Desert Eagle, senjata yang paling mujarab.

Apa yang menyerang ialah paras 45 meter. Di sini, menumpukan nilai kerosakan senjata yang terdiri daripada 50 HP, diapit oleh Eagle Desert dan Glock18. Pilihan senjata yang dilemparkan pada jarak ini dari segi kerosakan yang dihasilkan.

Pengalaman tuntutan meter Beretta bermula pada sifar dan berakhir sebagai kuat 2 selepas 50 meter, sebagai senjata kedua terburuk dalam inventori. Oleh itu, 140 pepejal HP headshots dipasang relativeren kukuh. Selepas hanya 12 meter jauhnya, Beretta telah menurun sebanyak 108 HP ke tahap USP. Sebagai pembeli berpotensi akan Beretta dalam perlawanan itu pula, hanya satu kumpulan sasar yang berkenaan, yang membeli di sebelah T dalam pusingan pertama USP. Di bom tangan kilat yang paling miterworbene apabila anda membeli Beretta juga akan dikecualikan.

Yang tetapi nuansa yang sedikit dalam pengendalian senjata dan kelihatan seperti menenun ke dalam taktik dan gaya permainan, memberikan contoh pengalaman kerugian Desert Eagle pada pekerjaan selama beberapa hari:

*Dari berapa jauh saya Deagleheadshot 1?

*Di mana saya akan itu sebagai CT dalam pusingan pertama pada pendirian de_aztec dalam serambi anjung itu, jadi saya tidak di Deagleschuss pertama keganasan memecahkan mati?

*Sejauh mana jarak yang perlu saya mendekati dengan Eagle Desert saya untuk lawan untuk Frag ia telah dengan 2 hits dada?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan