Rabu, 11 April 2012

Counter Strike (Sniper Rifles)

SENJATA

Dalam CS, empat senapang sniper akan dibeli. Lelaki seterusnya kepada cakera membawa kepada ujian Ketepatan dump senjata setiap senjata.



Pengakap dan AWP direka sebagai Handrepetierer, bahawa mereka mempunyai memakan masa yang lama untuk setiap pukulan (s) yang dimuatkan apabila pusingan G3SG1 dan SG550, sehingga 20 atau 30 boleh bertukar tahan butang tetikus.

KEROSAKAN ASAS

Senjata yang telah diasingkan mengikut kepada kerosakan yang boleh diperolehi. Agar tidak kehilangan permohonan praktikal dan pengecualian normalisasi nilai, sebaliknya untuk mewakili kerosakan yang digunakan tembakan di kepala dipasang.
Kerosakan dalam kawasan sasaran dada perut, dan kaki mempunyai apa-apa senjata dalam hubungan yang sama.



Sejak pengurangan kerugian AWP-796 untuk 456 HP pada masa versi 1.1, Met teruja mengenai survival pukulan kaki. Dia pound dengan maksimum 82 HP untuk buku - terlalu sedikit untuk hidup, mati terlalu.
Semua hits lain dan kekal maut.

Dengan III DC boleh ditentukan bahawa dada ditembak hanya 114 HP menarik diri. Yang berfikir bahawa mereka itu hanya memerlukan sedikit setakat ini, sehingga kerosakan itu dikurangkan kepada 99 HP, tetapi ia adalah silap. 'Ruang kecil' adalah lebih kurang 170 meter, kerana projektil AWP itu pada jarak yang hampir tidak 'lemah'.

'Pemenang' Versionswechsesl itu dari 1.5 kepada 1.6 diragukan lagi G3SG1:
*Lebih 34 peratus kerosakan
*Peningkatan dalam ketepatan satu-shot 100%,
*Meningkatkan ketepatan sasaran untuk kebakaran yang berterusan
*Ketepatan yang bergerak.

Berbeza untuk AWP, walaupun kebanyakan dua hits yang diperlukan untuk membawa serpihan pulang ke rumah, dengan kadar yang tinggi api daripada G3SG1 tetapi tugas yang perlu dikuasai. Perbelanjaan $ 5,000 dalam AWP, yang G3SG1 bersedia untuk membuat AWP merenggangkan beberapa peminat.

Apa yang kekal adalah soalan: Mengapa G3SG1 jarang digunakan dalam perlawanan?
Mungkin ada merit, yang diperolehi dengan pembebasan versi 1,6, atau telah tidak mendapat di dalam minda pemain hanya bilik untuk senjata standard USP/Glock18/Deagle, AK / Colt dan AWP.

Pengekalan CTS SG550 kad terup dengan peningkatan kerosakan sebanyak 77% walaupun G3SG1, tetapi kekal pada paras sasaran ketepatan pada versi yang tidak menarik 1.5 boleh didapati.

BAJU KALIS PELURU

Perlindungan Kevlar menyebabkan kerosakan yang dialami berpecah dalam hubungan bergantung kepada senjata dan mata kesihatan perisai. Selepas itu, bahagian yang akan jatuh ke Armor dengan faktor yang kononnya haus (maks. 50%) didarabkan. Ia memastikan bahawa hanya sebahagian daripada mangsa perisai jatuh merosakkan sebenarnya keputusan dalam potongan satu titik.



Lapisan Kevlar boleh menyusun jadual tidak berubah. AWP adalah kemampuan mereka untuk menembusi Kevlar, hebatnya pada paparan, dengan hanya 3% daripada kerosakan HP kekal untuk menyelamatkan Genden penyoal.

G3SG1 juga boleh mendapat mata pengedaran kehilangan dalam kebakaran Kevlar. Sniper dengan mudah boleh terhad kepada pemerintahan dua-hit:
*Tidak kira berapa jauh dari kampus,
*Tidak kira dari mana diambil,
*Sama ada Kevlar perlindungan,

lawan adalah kerana selepas gol kedua, bahkan jika anda terlepas kepala. Oleh itu, kelebihan AWP yang akan dikurangkan kepada satu tembakan membunuh hits di dada dan perut. Dalam semua aspek yang lain, AWP G3SG1 yang kini sama atau lebih baik.

JARAK TEMBAKAN

Kerosakan projektil berkurangan dengan jarak yang semakin meningkat. Lebih jauh lawan, kurang kerosakan yang diperlukan.



Keluk berekanada berkurangan melihat menakjubkan dan memegang tiada kejutan. Headshots sentiasa membawa maut. Tiga untuk mencapai satu membunuh hit mestilah dijadualkan di bawah keadaan yang tidak menggalakkan untuk kegunaan Pengakap atau SG550. Sebagai peraturan, sniper cukup untuk menyelesaikan masalah yang satu atau dua hits.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan